True

RMA - Επιστροφή προς Επισκευή για Προϊόντα εντός Εγγύησης Κατασκευαστή

 

Εφόσον το προϊόν σας εξακολουθεί να καλύπτεται από το χρονικό διάστημα εγγύησης του κατασκευαστή, μπορείτε να μας επιστρέψετε το «προβληματικό προϊόν», με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το παραλάβατε, δηλαδή:

  • Αν παραλάβατε με ΑCS Courier: Με τη συνεργαζὀμενη εταιρεία ACS Courier με χρέωση μεταφορικών του αποστολέα.
  • Αν παραλάβατε με πρακτορείο μεταφορών : Με το ίδιο πρακτορείο που παραλάβατε. 

 

Σημειώστε πως το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από:

  • Ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς (ή αντίγραφο παραγγελίας ή τον αριθμό της ηλεκτρονικής παραγγελίας).
  • Ένα σημείωμα με την αναλυτική περιγραφή της βλάβης, ώστε με αυτό να μεταβεί στο Service για έλεγχο.

 

Όταν το παραλάβουμε, θα ελεγχθεί από τον αρμόδιο τεχνικό και:

  1. Αν επιβεβαιωθεί η βλάβη που έχετε αναφέρει τότε θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση της βλάβης, κατόπιν θα παραμείνει για έλεγχο, προκειμένου να επιβεβαιωθεί η σωστή λειτουργία του και μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος θα σας επιστραφεί. Σε αυτήν την περίπτωση, και εφόσον το προϊόν είναι στην εγγύηση επιβαρύνεστε μόνο με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος στον κατασκευαστή.
  2. Αν δεν επιβεβαιωθεί η βλάβη που έχετε αναφέρει στο σημείωμα, τότε το προϊόν θα επιστραφεί σε εσάς. Για την διαδικασία του ελέγχου υπάρχει ελάχιστη χρέωση. 

 

Διεύθυνση Αποστολής: ΣΚΑΡΛΑΣ Τεχνολογία & Πληροφορική , Οδός Γεωργαντά 22, 32131, Λιβαδειά, Τηλ. 2261-773737

 

 Παρατήρηση: Αν υπάρχουν από μεριάς σας επιφυλάξεις ή απορίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης του προϊόντος, θα μπορούσατε  να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα, στα τηλέφωνα 2261071444 (Κατά το ωράριο λειτουργίας) πριν την αποστολή του προϊόντος, ώστε να λυθούν τυχόν απορίες ή πιθανά προβλήματα που οφείλονται σε λανθασμένο τρόπο χρήσης του προϊόντος μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας..

 

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.