Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφόσον:
- Βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν, στην αρχική τους κατάσταση, απολύτως άρτια, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένα, μη ανοιγμένα, και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών
- Συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο/Απόδειξη αγοράς)
Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της εταιρείας μας δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη και η παράδοση τον προϊόντων θα πρέπει να γίνει στην έδρα της εταιρείας μας, στην οδό ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ 22, Τ.Κ. 32131, στη Λιβαδειά.
* Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος κατά την αποστολή για την επιστροφή του προϊόντος, βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Διαδικασία Επιστροφής Χρηματικού Ποσού
Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας. Οι τρόποι επιστροφής είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας.
- Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας.
- Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας μέσω τραπεζικού εμβάσματος, η Εταιρία μας θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης.
- Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας μέσω Αντικαταβολής σε Courier, η Εταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης.
- Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά στο κατάστημα Λιβαδειάς, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν με μετρητά στο κατάστημα από όπου πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Αν παραλάβατε μέσω Courier ή Μέσω Πρακτορείου Μεταφορών:
- Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτεται τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή καθώς και το παραστατικό αγοράς (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο)
- Αποστέλλετε το δέμα, μέσω της Courier ή του πρακτορείου μεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, στην έδρα της εταιρείας μας, στην διεύθυνση: ΣΚΑΡΛΑΣ Τεχνολογία & Πληροφορική, Γεωργαντά 22, 32131, Λιβαδειά, Τηλ. 2261773737. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
** Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Αν παραλάβατε στο κατάστημα της Λιβαδειάς:
Σε αυτή την περίπτωση παραδίδετε το προς επιστροφή προϊόν στον αρμόδιο υπάλληλο του καταστήματος, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς του (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο) προκειμένου να γίνει ο σχετικός έλεγχος για το αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του προϊόντος, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει, σε όλα τα στάδια επεξεργασίας της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των εμπορευμάτων και αυτά βρίσκονται ακόμα στο κατάστημα μας. Αν έχετε λάβει το μήνυμα (email) Ολοκλήρωσης-Αποστολής της παραγγελίας σας, σημαίνει οτι η παραγγελία σας δεν βρίσκεται πλέον στα χέρια μας, αλλά έχει παραδοθεί στην εταιρεία μεταφορών, ώστε να σας τα παραδώσει, σύμφωνα με την παραγγελία που υποβάλλατε στο κατάστημα μας.
Για να ακυρώσετε άμεσα την παραγγελία σας, εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να:
- Τηλεφωνήσετε στο 2261773737 (Δευτέρα-Σάββατο 09:00-14:30, επιπλέον Τρίτη-Πέμπτη: 18.00-21.00)
- Στείλετε μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στο κατάστημα μας, στο σύνδεσμο "Επικοινωνία"
- Στείλετε email στο info@eskarlas.gr
Αναφέροντας το Ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Για την πιο άμεση εξυπηρέτηση σας, σας προτείνουμε να καλέσετε άμεσα στο τηλεφωνικό μας κέντρο (2261773737) καθώς είναι ο πιο άμεσος από τους παραπάνω 3 τρόπους, ώστε να προλάβουμε να ανακόψουμε την αποστολή της παραγγελία σας, εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί.
«Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage»
To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.