True

 

ΕΛΗΞΕ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΙ ΚΑΝΩ;

Τα πιστοποιητικά εγκεκριμένης ηλεκτρονικής υπογραφής της Αρχής Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ) έχουν διάρκεια ισχύος τριών ετών. Μετά τη λήξη τους, δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης, επομένως απαιτείται η έκδοση νέου πιστοποιητικού.

Για να εκδώσετε νέο πιστοποιητικό ηλεκτρονικής υπογραφής, μπορείτε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

  1. Υποβολή αίτησης: Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της ΑΠΕΔ (https://www.aped.gov.gr) και επιλέξτε την ενότητα «Πώς θα αποκτήσω Ψηφιακή Υπογραφή». Εναλλακτικά, μπορείτε να μεταβείτε μέσω της εθνικής πύλης gov.gr (https://www.gov.gr) στην κατηγορία «Πολίτης και Καθημερινότητα» και στη συνέχεια «Ηλεκτρονικές Υπογραφές». Ακολουθήστε τις οδηγίες για την υποβολή της αίτησης έκδοσης νέου πιστοποιητικού.

  2. Ταυτοποίηση: Η ταυτοποίηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους:

    • Εξ αποστάσεως ταυτοποίηση: Μέσω ψηφιακού ραντεβού με βιντεοκλήση, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από την ΑΠΕΔ για τη διευκόλυνση των πολιτών.
    • Φυσική παρουσία: Μετάβαση σε ένα εντεταλμένο γραφείο (π.χ., ΚΕΠ) για την επιβεβαίωση της ταυτότητάς σας. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως φωτοαντίγραφο του εγγράφου ταυτοποίησης και να συμπληρώσετε την αίτηση-υπεύθυνη δήλωση.

MOΛΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ  ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΊΤΕ ΤΟ https://eskarlas.gr/digitalsignature ή για πιο άμεσα ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ 2261773737 ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ


 

Βασικές οδηγίες χρήσης ταμειακής μηχανής

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.