Η πιο ολοκληρωμένη εφαρμογή ESHOP με εφαρμογή αποθήκης και ηλεκτρονική τιμολόγηση με 100% επιδότηση μέσω ΕΣΠΑ!!!
Μέσα σε διάστημα το πολύ 15 ημερών θα έχετε το δικό σας ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα και θα ανοίξετε πάλι την επιχείρηση σας χωρίς να σας επηρεάζουν τα lock down

Η επιδότηση των 5000 ευρώ, αφορά όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό/κατασκευή την ανάπτυξη και την υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου eShop. 

 Παρέχουμε στο πακέτο την εφαρμογή μας ESHOP-ERP μια πολύ απλή στη χρήση εφαρμογή διαχείρισης αποθήκης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης  που δίνει απεριόριστες λειτουργίες.
Είναι η καλύτερη λύση, που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά, χωρίς επιπλέον λογισμικά, άδειες χρήσεις, γέφυρες κλπ.
Ξεχωρίστε από  τον ανταγωνισμό.

Γιατί e-shop μαζί με erp;

To e-shop είναι μονόδρομος για την επιβίωση των επιχειρήσεων εν μέσω πανδημίας. Διατηρώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η επιχείρηση αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα αφού δεν απαιτείται φυσική παρουσία του πελάτη στο χώρο και μπορεί να ψωνίσει με ασφάλεια από το σπίτι του.

Ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να συνδέεται με το ERP του φυσικού καταστήματος δεν μπορεί να λειτουργήσει.

 

100% Επιδότηση από το ΕΣΠΑ

 Δικαιούχοι της Δράσης

Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019
  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μέτα, μέχρι τις 07/11/2020.


Επιδότηση

Έως 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Βασικές Προϋποθέσεις Συμμετοχής

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • να έχουν ΚΥΡΙΑ Δραστηριότητα το ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού)
  • να διατηρούν φυσικό κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες,
  • να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα στο διάστημα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά,
  • να έχουν ολοκληρώσει  (υλοποίηση, τιμολόγηση, εξόφληση και λογιστικοποίηση των σχετικών δαπανών) την περίοδο από 18/03/2020 έως και πριν την υποβολή της αίτησης, την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος που θα πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

– να λειτουργεί σε δύο γλώσσες καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version,

– να συνοδεύεται από λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών,

– να διασφαλίζει την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία (ΑμΕΑ) στο σύνολο των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Επιδοτούμενες Δαπάνες

  • Eξυπηρετητές/διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS)
  • Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop)
  • Αλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.)
  • Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης/αναβάθμισης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών και υπηρεσιών Φιλοξενίας (hosting, collocation, κτλ.)
  • Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.

Ως έναρξη επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η η 18η Μαρτίου 2020.

Η Δράση αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του μηνός Ιανουαρίου 2021 και η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.


Ηλεκτρονική Υποβολή
 

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr
  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)
  • Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

10+ χρόνια η εταιρεία μας ασχολείται με το χώρο του hosting και των eshops-websites.

Ελάτε μαζί μας και κάντε την εταιρεία σας ένα καλύτερο μέρος.

Αναλαμβάνουμε και τα γραφειοκρατικά θέματα, με εξωτερικούς μας συνεργάτες.
Κατά την μελέτη των στοιχείων σας, θα έχετε εξαρχής πληροφόρηση, αν πληροίτε τις προδιαγραφές και αν θα επιδοτηθείτε. 
Δωρεάν ασύρματο ίντερνετ από το Δήμο Αλιάρτου - Θεσπιέων, μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «WIFI4EU»
ΣΚΑΡΛΑΣ by pcstospiti